kall men bra dag

en riktigt bra dag idag .. sovmorgon i morse å utvilad var jag. hämta leo å fick pepparrotskött .. mmm .. såååååå gott .. varför använder man inte pepparrot oftare?
hem å lägga sig i ett bad för jag har frysit hela dagen. mina fötter höll på att dö av värmen fastän det egetnligen inte var så varmt .. så kall var jag ..

sen var vi på tupperwareparty i lokalen här på området. kom hem lite sent. käkade min sallad å leo fick korv.


å nu ligger jag i sängen igen å håller på att avliva. mina fötter och händer e så fruktandsvärt kalla. undra vad jag ska göra åt saken .. har redan en varm kornsäck på benen och fötterna men det verkar inte hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0