Idag blir det jympa förresten. Ska nog gå ...

Idag blir det jympa förresten. Ska nog gå tillbaka till ursprungs schemat med jympa på måndagar och onsdagar. Kör nog lite för hårt i gymmet just nu. Imorgon blir det gym å torsdag då. När jag skriver sånna här tråkiga inlägg då sitter jag å väntar, just nu på royal då. Hela 30min kvar ju. Bra å vara i tid så man får plats men tråkigt att inte kunna gymma i väntan på passet. Ny tant (japp tant) som kör passet idag, så det betyder nytt pass oxå så vi får se hur det går. Och man kan ju hoppas på att det inte blir tokfullt i lokalen idag. Fast folk med nyårslöfte börjar nog droppa av snart ändå. :-D Jaja jag ska sluta babbla nu, fastän jag har tråkigt. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0