div svammel

kul att man ligger här med datorn som sällskap .. båda killarna somnade samtidigt .. kan man tolka som att liten somnade på tok försent eller att stor somnade på tok förtidigt .. men men .. jag e van med båda varianterna.

de somnade 2110 redan .. lite för tidigt för min smak att somna .. mellan 22 å 23 e min filosofi just nu .. det e lagomt om man som oss får sova till ca 7.



fyndade vinterjacka på HM idag till leo. 100kr för en fin grön vinterjacka i storlek 104. kommer han kanske att kunna ha nästa vinter, om inte annat nästa vinter ändå .. bra att man e proaktiv. :p men när de var nedsatta från 400 till 100 så måste man ju slå till .. å när han e 4 år så har man ju mer jacka/byxor om man åker till affärn än man har nu. nu e det ju bara overall som gäller. får komplettera med byxor senare men det blir ju kalas :p

sålde av det sista jag hade på min blocket annons igår så då gick pengarna direkt till nya kläder till leo. köpte även en vändbar skjorta på polarn att ha nu när han fyller år men även till våren/sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0