tabletter

sitter å surfar runt på gd.se och ser typ en "dagens fråga" som e: Hur ofta äter du huvudvärkstabletter?
antar att det e för att för nån dagen sen kom ännu ett "larm" om att unga käkar mer å mer värktabletter ..

svaren de får e från "en om dagen" till "en i månaden" .. har man ont i huvudet så pass mkt att man måste käkat en tablett en gång i månaden .. å en? om jag hade så ont att jag lära ta en sån för huvudvärk en gång i månaden så hade jag nog tagit 2. själv tar jag nog ca 6 st om året om man bara räknar huvudvärkstabletter .. (att ligga på sjukhus å sånt e borträknat) :P

en svarar: - Nästan aldrig. Kanske en gång i månaden.
e en i månaden "nästan aldrig" hmm ..

jaja ..

kanske bara jag som helst e utan värktabletter .. jag vill GÄRNA ha om jag verkligen har ont men inte om det e bara lite fis-ont i huvudet .. sprängs däremot huvudet så tar jag en ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0