nötter, nötter!

jag tog bilen till affärn å köpte nötter nyss .. så nu har jag fått nått i magen iaf.



jag vet, jag tog bilen och det e nära. men magen e ju inte riktigt med. å jag vet, mat e bättre än nötter. men nötter var det jag  var sugen på. köpte även sallad å pitabröd så jag kanske får i mig nåt i matväg lite senare. nåt lätt. kött, sallad å pitabröd.

har sovit en timme efter att jag lämnade leo på dagis å det var riktigt skönt. å jag e även glad att jag orkade gå till dagis med honom.

mitt utseende just nu e, tovigt hår, svart under ögonen eftersom jag inte tog bort sminket från igår och pyjamas. håret har en stor tova precis under mösskanten vid örat så jag såg nog ganska sliten ut när jag gick ut .. men men .. mer saft nu å hoppas att jag får behålla maten i magen längre än 20min ..

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0