magen e dummer

jag dör snart ..
har ont i magen. har en son med ont i magen som faktiskt precis har somnat .. han ligger i min säng medan jag springer mellan toan och soffan där jag spenderar min kväll/snart natt ..

vill bara sova .. gärna för 2 timmar sen .. hade varit skönt .. åååhhh .. det e alltid svårt å ha ont å vara sjuk men ni skulle prova på att ha ont och vara sjuk SAMTIDIGT som ni tog hand om en sjuk son .. ingen bra kombo iaf ..
men så e det .. som tur e e jag värre däran ..

jaja, kolla lite på teve innan det e dax för toan igen då ..

hepp

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som att du har fått nån liknande bacill som den jag har. Jag överdriver inte när jag säger att jag var på toa 4ggr/timmen under månd-tisd. Erik fick komma hem från jobbet i måndags o ta hand om liten. Krya på er!

2011-02-03 @ 08:23:34
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0