Jag har alltid varit morgonmänniska. Jag e...

Jag har alltid varit morgonmänniska. Jag e fortfarande morgonmänniska men en sak har ändrats senaste året. För det första så sover ju Leo bra på nätterna nu och det betyder bättre sömn för mig och för det andra blir jag så himla effektiv på kvällen nu. Jag kan vara uppe till 23utan att vara direkt trött när Leo vaknar kl7. Innan behövde jag ALLTID 10timmars sömn för att ens fungera på eftermiddagen dagen efter. Det e som att man har nå mammahormoner som gör att man sover mer effektivt. :-D Ikväll somnade Leo lite innan 21 å sen har jag hållit på att packa saker jag sålt på tradera. Tog ca 2timmar för nu ligger jag här. Jag försökte ju kolla på mean girls filmen men den e inte riktigt i min smak. Har även letat fram fler saker att sälja. Ska ta en tur i förrådet imorgon oxå. Tänkte göra det nu men vill inte att grannarna (om nån gamling e vaken såhär sent å sitter i sitt köksfönster å spanar) ska tro att jag blitt galen :-D Får vänta tills imorgon. Men men, nu blir det scrubs å invänta att jag ska bli trött nån gång. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0