Liten uppdatering igen då ..

Nu e jag ju arbetslös igen å då kanske jag passar på att blogga lite mer .. fast vi får se .. man gör ju inget intressant när man bara e hemma lixom ..
ska väl pallra mig iväg å handla iaf. haha .. ska försöka att inte spendera så mkt pengar för det har jag inte så många av.



Nu följer lite bilder från senaste tiden :P bara några stycken men ändå :p

24 Juli var vi i Furuvik med Jessica från dagis och hennes pappa.






31 Juli fyllde mamma år å den 30 hade de sommarfesten som alltid.
På dagen 30 Juli hann jag med att klippa mig å färga håret oxå. E inte riktigt nöjd med färgen (inte alls för att vara ärlig men jag ska färga om i början på september)


Leo fick oxå en fläck


Sommarfest




På kvällen den 30 drog vi mot söderhamn för att geocacha lite. riktigt kul tur faktiskt.


Så här sov vi.




Det där medlet jag använder på ögonen orsakade sveda första veckan å en viss rodnad på ögonlocket. Inget som inte gick att leva med. Men snart har jag hållit på med det i en månad och skillnaden e ganska stor. inte på längden så mkt men i tjockleken. Har massor med nya fransar.
bättre före och efter bilder kommer när "kuren" e avslutad :)




I lördags var vi ut till owes en sväng å plutt fick åka lite bil ;)


det hanns även med årets första soltimme (en hel timme på raken i solen) haha .. mest hittills i år ju :P


Leo tyckte att jag behövde solkompisar när jag låg där :P


sen drog det ihop å blev regn under söndagen så då tog vi den lånade A1an (riktigt liten bil) å åkte till älvkarleby för att ta ett varv på marknaden.


Leo provar nya regnstället .. I löööööv didrikson!!!


Leo har börjar fejksova .. kniper ihop ögonen å "snarkar" .. :p det e riktigt underhållande faktiskt ;)



Nu när jag vart klar med inlägget så inser jag att jag borde ändra titeln till "stor" istället för "liten" men det vart lixom lite roligt så :P
uppdateringen blev större än vad jag hade tänkt mig .. :p

ska snart cykla iväg till affärn, skriva lista å hänga tvätten först .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0