i´m back!!


ja jag vet .. fel håll .. men vänd lite på datorn så funkar det ;)


om det e nån som minns att jag fick köpa en ny micro i vintras för att det brann i en kornsäck som jag stoppat in .. sen slängde jag ut den i snön ju.. nu har den tinat fram och ser ut så här :P


liten sover i vagnen som han inte gör alls längre ..  men i går efter att ha suttit MASSA timmar i bilen så somnade han tillslut när vi var hemma iaf :p


imorse var det action på gatan igen .. leo står å skriker tut tut å då syns en ambulans på baksidan :p spännande värre


VÅR VÅR VÅR!


var å geocachade lite idag å hamnade här .. riktigt mysigt .. satt å vilade ett tag innan jag drog vidare


3/4-11
snöläget har förändrats radikalt på den vecka man var borta iaf ...

23/3-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0