weeeee ett wii

jag har väl nämnt att jag e lite impulsiv ibland?
jag behöver iaf inte åka till köpis imorgon för vi gjorde det nyss istället.

leo har ju inte varit sig själv riktigt och i bilen på vägen hem så kräks han .. massor .. ni som varit med om barn som kräks i bil vet hur mycket "lite kräk" är när man sitter fastspänd i bilen ..
sen somna han å sov tills 17.



under tiden fixade jag med det nyinköpta:



kände mig mycket teknisk när jag joinade dammtussarna bakom teven och pluggade in ett nytt å fint SVART Wii.



sen vaknade leo till liv och tyckte det var riktigt intressant att kolla på. han vill specifikt att jag spelar "vovve" hela tiden. i frisbee e det en vovve som springer efter frisbeen när man kastar och det är mycket spännande för en 20månaders liten kille :p (på bilden spelar jag nåt med svärd som var det första jag provade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0