tillfredställd!

den här gången känner jag mig tillfredställd redan innan jag shoppat. galet ju .. har iaf bestämt mig för lådor och backar och div annat krafs ska som inköpas i morgon. blir ÖoB, biltema och IKEA.
sen behövs bara en massa tid och plats för att fixa iordning i förrådet, hoppas det inte e kallt ute i morgon då går det lättare. ska beta av hylla för hylla. blir ju mkt tvätt å jag tänker inte köpa alla lådor på samma gång.

har även kommit på att jag ska ha lådor i hallen för att kunna förvara vinterkläder och dyl när de inte används för det tar ganska stor plats på hallhängaren.



idag blir det inget wii heller. i overdid it yesterday. har så himla ont i benen .. hihi ..
får bli i morgon om tid finnes (men det ska de väl göra?)



har börjat tänkta på det här med napp igen ..

leo använder ju inte napp. gjorde bara en kort period när han var riktigt liten. för några månader sen så verkade det som att tummen skulle få fäste som sugtröstis men det gick lixom över. å nellie åker väldigt väldigt sällan in i munnen numera.
när jag ser bilder på andras barn som ibland använder napp upp till 3-4års ålder så e jag så himla glad å känner mig lyckligt lottad att leo inte använder napp. jag slipper ju verkligen ta fajten när det e dax att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0