ja jag e effektiv ..

jag e ganska duktig trots allt.
har plockat upp 85% av plommonen som låg i gräset. måste verkligen klippa gräset snarast och det e en omöjlighet utan att ha plockat upp plommonen. dock blev kassen full så det gick inte att plocka upp fler. då får ni en hum om hur mkt plommon det var som låg på backen.

så nu MÅSTE jag bara klippa gräset oxå. men det får bli i eftermiddag eller imorgon.
ska snart dra ner på stan och arbetsförmedlingen. woho! inte.





i övrigt så gick resan till å från fjällen äckligt bra. nästan så man tror att leo trivs i bilen numera. eller e det dvdn? den där dvdn får väldigt mkt cred just nu känner jag. men det känns bra att "skylla" allt det bra på nåt oxå.



sen har jag plockat undan alla sommarskor oxå och plockat fram höstskorna. äntligen höst!! woho!!





leo e riktigt lyckligt just nu oxå. han får se på byggare bob på teven. finns inget bättre :p hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0