ikea del 1

jag har haft ont i huvudet å magen i 3 dagar nu .. jag hatar att inte må 100. har kräkts en gång i övrigt bara lite småtäppt i näsan. mitt humör e utöver det vanliga. nej då, men jag blir lättirriterad och vill bara sova. somnade kl 20 igårkväll för jag var trött helt enkelt. haha.



imorse blev det frukost på IKEA och en snabb tripp genom varuhuset. blir ev ikea i morgon oxå när inte leo e med men vi får se.



gick in på coop och köpte en fleece till leo, en chokladbit, ströbröd och en t-shirt för sammanlagt 49kr .. då missade hon att slå in fleecen för 59kr men inte klagar jag heller. hihi :p

letade ihjäl mig efter födelsepresent till emma/felix oxå (förlåt men det e mina namn på bebbe, finns inga bevis för nåt) hittade iaf nåt som jag tyckte passa. (passa min plånbok oxå) ;)



nu går leo och dammar med en trasa å "pratar i telefon" samtidigt. undra vad han får allt ifrån .. hrm .. dax för middagslur snart iaf. för mig med, hoppas på mindre huvudvärk när jag vaknar igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0