skogen och planen

update: 13.17


igår blev bättre å bättre iaf.
åkte hem till bror å linda efter att liten hade sovit. sen tog min pappa över leo och jag å bror åkte ut till eskön å sprang i skogen några timmar. mkt behövligt.


grotta vi var in i igår. ingången där vi precis har klättrat ner.trångt!



kvällen spenderades hemma med singstar/guitar hero och bowmore.
blev för mkt av det goda men skit händer.

minns inte alltför mkt av kvällen, kan ju bero på bristen av mat och intaget av dryck.



idag har jag leo och pappa varit på stan å letat skor till leo. fann ett par men de var för snäva i "ingången". trist men så e de. kommer nog inte fler å fler skor snart å då e ju valmöjligheterna större oxå.

just nu ligger leo å sover å jag väntar på att bli hemskjussad. vill verkligen inte köra bil idag pga mitt tillstånd igår. haha ..

sen blir det tacos(?) och umgås. har inte en aning om det händer nåt mer. imorgon åker leo och momo å mopa till hedesunda tillnån bondgård å jag e hemma å väntar på dem :P

nu spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0