fullspäckad dag

visst har jag sagt att jag aldrig kör för fort? bara när jag kör för fort.



kl 9.10 i morse var jag på Willys för inköp av blöjor billigt och 9.25 var jag på biltema för att köpa platslådor.
9.50 så var jag på IKEAs parkering och fick sitta i bilen å vänta i 10min innan de öppnade. där köpte jag 2 blå lådor att ha i hallen.



blev en gratis korv med dricka i "lugn å ro" innan jag drog vidare.



mot ÖoB, där skulle en trappstege införskaffas men de hade sålt slut så det blev div annat krafs ISTÄLLET. bland annat en rutschkana till leo .. :p (ja jag vet, jag kom från listan ganska mkt där)



sen gick jag ut i förrådet, där jag förövrigt hörde en mus i natt igen, hämtade banankartongerna som nu ska bli utbytta och började packa om.



blev sex kartonger, dock utan lock då locken var slut men ska åka å köpa dem nästa vecka.
mkt stiligt blir detta.

sen åkte jag till återvinningen med en hel bil full med gamla banankartonger och massa annat krafs som jag skjutit upp att slänga. tex gamla kuddar och mina urväxta kläder. woho! duktig sara.



jag har inte suttit nåt i överhuvudtaget idag (om man bortser från bilfärderna) och jag känner mig riktigt effektiv. snart dax att hämta leo. dock skulle lite mat INTE sitta fel .. men det får bli senare ..

har även försökt gjort ren toaletten igen .. tömde den på vatten å hällde i en flaska kalkosan, men det funka inte .. suck .. nu luktar det bara äckligt å starkt här ..
ska byta färg i badrummet innan jag e nöjd för idag. sen får jag spela wii! har gjort mig förtjänt av wii nu.
man måste ju tjäna in sin tevetid :p hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0