felinställd

kom igång alldeles för tidigt idag så jag ligger typ en timme före. leo på påklädd, jag e påklädd, alla väskor e packade och vi e redo att gå till dagis. förutom att det e 45 min för tidigt.

riktigt kallt ute idag, temp visade minus 1 nyss. hinner nog bli en eller 2 plus innan vi går iväg = mkt kläder. mysigt. äntligen vinter .. :p hihi
ska man ha overall eller två delat? kan ju bli varmt när solen kommer å då kanske dumt med vinteroverall.
mm det e de, vi tar fleecefodrat set även om det e regnställ å det inte e blött ute. igår var han så himla himla skitig när jag hämtade honom så e väl lika bra med regnställ.

jaja nog med svammel.



uppdatering ang sömn: har haft 1.5h som middagslur i 10dagar nu å av de 10 har han somnat i lagom tid efter ca en timme (ca 20-2030) plus att han bara har kommit upp i min säng 1 natt sen dess. ganska bra jobbat av liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0