div från dagen


jag har en liten hjälpreda i köket när jag tillagar den riktigt svåra rätten "laxbollar med pasta"






what u stillar på?

e det moraliskt fel att inte lämna posten som kommit till fel människa i rätt brevlåda? jag sitter här med en påminnelse på ett kreditkort som e till grannen. har ju lust att inte lämna det rätt men det e ju inte grannens fel att det kom fel, det e ju postens. hmm .. okej då .. jag fixar det i morgon när jag går ut.


åkte buss ner på stan till jobbchansen på arbetsförmedlingen idag. var ett företag där som jag kunde tänka mig att jobba för. ansökte å hon kände igen mig från Lidl å det e väl lite bra iaf.
men vi får väl se.


ikväll e planen iaf att bara ligga på soffan och göra INGENTING. får jag sällskap kanske det blir läskig film för jag e inte så bra på läskig film när jag e ensam. men vi får se. ska försöka flirta in mig hos nån. haha ..



nu e maten färdig medan jag skriver å jag käkar ingenting! bollarna smakar som fiskbullar fast med lite annan smak då de ligger i nån sorts tomatsås. ingen hit för min del iaf. det e nog konsistensen jag inte gillar med fisk i bull-format.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tackar för recensionen av laxbollarna. Tror ändock att jag ska ta mod till mig och testa nån gång.

//din barnafödande svägerska

2010-09-17 @ 18:51:30
URL: http://nurselinda.blogg.se/
Postat av: Yonna

Du har en fin blogg :) Och den är rolig att läsa :)

2010-09-17 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0