blöjmössa

runt 15 idag rullade det in en ambulans på området. stannar utanför krigs-tanten, oh förlåt, grann-tanten. e inne där i ca 30 min å sen åker alla iväg :P

nej jag har inte alltid koll men det kommer över andra grannar till mig å snackar oxå. man e ju en i gänget nu :p haha ..

till å med så att en av tanterna på området tog med sockor till leo å kom hit med för å kunna skvallra. haha .. kul ju!
kanske till å med för användning för sockorna. vi får se ;)













har förrsten alldeles själv kommit på vad det e för fel med telefonen .. woho! å inte nog med att jag kom på vad det var, jag kunde till å med "laga" det själv .. :p det var en inställning i Nokia PC suite som hade blitt fel förra gången den uppdaterade. :p men nu funkis! :p

undra om man ska käka nåt idag .. jag har käkat den där mackan på gouter men inget mer .. å det var kl 9 i morse .. hmm ..

vi får se .. pizza kanske ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hahaha va kul att du också har blöjmössa! =)

2010-09-26 @ 00:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0