upp å ner

damn vad jag sov igår .. hehe .. fast hade svårt å somna på kvällen så det e inte värt att sova på dagtid. mental note till mig själv.

leo hade oxå svårt å sova i går med mest för att han var ledsen .. han håller ju på å få 4 nya tänder men det verkar inte som att det går så himla fort direkt.
leo somnde halv elva igår å vaknade kl 7 i morse.

just nu e han en snabbis på dagis fastän det e hans lediga dag för det har fotosession just nu. ska hämta honom om 45 min, för då hoppas jag att han e klar.

jag har fortfarande inte fixat klar i förrådet och i natt var jag vaken en del för jag låg å lyssna på mössen i väggen .. suck .. jag e säker på att det e 2 st just nu. måste fixa fällorna .. suck ..
förrådslådorna står här inne å bara väntar, bara att få tummen ur, jag skyller på att jag ska göra det en dag när jag har tråkigt. ha .. för att det brukar funka .. inte ..

ska försöka rensa avloppet i badrummet idag oxå, igår när jag duschade så rann vattnet inte ner på länge ..

så nu har jag skrivit av mig, flummigt å osammanhängande, precis som jag.

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0