tant, tänder och overall

sådär ja .. uppe, pigg, glad å träningsvärk. dagen kunde inte starta bättre .. fast fortsättningen som följer kommer oxå bli bra ..



granntanten har varit borta sedan dagen efter världskriget men just nu så låter det riktigt illa därinnefrån .. vet inte alls vad som händer .. kanske flyttas saker runt i massor .. det slängs i dörrar iaf, det hör jag tydligt .. tror inte att det e tanten som e där för hon har aldrig gjort så förr .. brukar bara låta när hon städar (å såklart teven) ..
får se vad som händer med den saken ..



nu när det börjar bli kallt ute måste sara gå över till tandkräm som lindrar ilningar i tänderna annars klarar jag inte av att prata när jag e utomhus ..



ville prova colgate prorelief men jag har inte hittat den där jag har letat, kanske tar inte affärerna in den för det e så ny (?) men men ..
mina tänder e inte i toppskick å har aldrig varit men man kan inte få allt :p



leo har iaf sovit hela natten igen å var så söt när han vakna, ropade "mamma" å var på sitt bästaste humör. me like.

snart dagis med overallt, igen .. håller på att prova overallerna jag har till leo så det blir olika varje dag medan det e kallt .. hittills (2 provade) funkar alla å e i rätt storlek. har två till (utöver den jag ska prova idag) varav en ska vara på dagis som extra overall å den andra e nog alldeles för stor .. vi får helt enkelt se ..


dagisoverallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0