snö snö snö

woho! me like snow .. det snöar faktiskt ute .. :p känns som att det e vinter snart .. me like like like ..



har iaf lämnat leo på dagis idag och det gick bra. han sprang in till gungorna tätt följd av ett annat barn varpå leo försökte klättra upp på en gunga och den andra smällde till honom på ögat .. stackarn .. å jag har ju redan sagt hejdå så jag kunde ju bara gå vidare utan att veta hur det slutade. visst det var en fröken framme på en gång men ändå .. min bäbis mot en 3åring lixom .. :P



i natt hade jag möss på vinden oxå .. inte kul alls .. lät som att de var inne å käkade på vad som än låg framme .. var till å med upp för att lokalisera ljudet och det e från ovan leos rum .. kanske därför han vaknar på nätterna?
himla trist iaf .. ska iväg till biltema/jula för inköp av fler å annorlunda musfällor. ska prova alla som finns .. :p

undra om jag hinner dit idag .. hoppas det.



nu ska jag vänta på bussen bara å åka .. hepp

Kommentarer
Postat av: calle

Finns råttfällor som heter giljotin... En plastbud, man lägger lockbetet inne där, och när musen tar det så kläms den ihjäl...Typ bryter ryggen... Väldigt effektiv, bättre än en vanlig råttfälla :)

2010-10-21 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0