satsar på rekord

Eftersom jag numera klarar av att leka med min nya telefon så ligger jag i sängen å skriver.

Leo har käkat dåligt med middag senaste dagarna och han e heller inte trött på kvällen. Jag försöker se ett samband mellan detta men jag kommer inte på nåt.
Fast idag vart de konstigt med maten då det inte dög varpå jag gjorde gröt som heller inte dög varpå jag gjorde 2kokta korvar som gick i väldigt lätt. Så pass lätt att jag kokade en till. Ungen klämde 3korvar alltså! Å 10min senare drack han vällingen. Galet ju.

Lika galet som hur pigg han är just nu. Men men, jag slår på en film å sover. Idag blir det stekta gröna tomater. Filmen alltså, inge mat. Inge mat alls för sara idag btw. Det får bli i morgon. Vi får se om den lille oxå somnar snart.

Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0