Oj världens sovmorgon igen. Inte bra egent...

Oj världens sovmorgon igen. Inte bra egentligen. Tog upp leo från sin säng när kl var ca 4. Sen sov han tills jag väckte honom kl 8.40 så vi har sovit bra iaf DOCK var sängen full i blod när jag vakna, leos blod. Stackarn hade blött näsblod på natten :-( men men. Blev lite stressigt med frukost å påklädning så lämningen på dagis var absolut inte den bästa. Nu sitter jag å väntar på att friskis passet ska börja fastän jag bestämde migg imorseatt jag skulle vara lat å inte gå på det. Skönt å komma iväg dock, hade ju en riktigt tråkig dag igår så det känns ändå skönt å göra nåt.. Bussresan hit blev gratis oxå för apparaten i bussen var ur funkis, kanske var meningen att jag skulle åka hit. Så e det. Allt för nu :-) sen hem å hinna med å fixa löven. Hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0