månadskort eller ej?

går i valet å kvalet om jag ska köpa en månadskort på friskis eller om jag ska fortsätta betala en gångs .. om jag går på mån och onsdagar så tjänar jag på kort men går jag bara på onsdagar så tjänar jag inte på kort. måste gå 2 måndagar å alla onsdagar i nov för att tjäna på det. jaja .. vi får se hur jag gör i morgon, det e ju inte bara kortet som kostar, det e medlemsskapet oxå.
men men ..

nu ska leo till å lägga sig och jag tänkte slappa framför teven. har hunnit laga mat, hänga tvätt, dammsuga, plocka iordning i hallen, ställa tillbaka alla blommor och underhålla leo i kväll redan så jag förtjänar lite vila :p

imorgon blir det dagis å friskis som sagt ..

hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0