just nu:





prick just nu!



tror vi att sara somnade efter att leo hade somnat vid 13 då?? jaaaaa .. sov till halv fyra!!! sjukt .. jag e egentligen inte trött det e bara att jag inte har nåt annat för mig när leo ändå ligger å sover .. suck .. dålig ursäkt jag vet ..

blev lite tevetittande när vi vaknade å sen har både jag å leo sprungit omkring som tokar med bilar å lekt.





jag undrat några dagar vad det e som luktar illa hemma hos mig .. i morse tror jag att jag listade ut vad det var .. det e min son .. haha .. usch så taskigt men i badet snart så ska en riktigt riktigt rengöring göras .. kommer att bli massor med protester men vi får ta det då ..
jag brukar ju tex inte tvätta hans hår med schampoo men idag blir det schampoo, kanske till å med 2 ggr .. :p
själv ska jag raka benen för de ska exponeras för världen i morgon e det tänkt ..



nu e det klart med pengar från a-kassan iafm höll ju på att få fnurr för några dagar sen men nu e det utrett å jag ska få de pengar jag e berättigad till .. tack å bock. betala räkningar å kanske till å med göra nåt för mig själv för pengarna .. hmm .. köpa cashewnötter kanske .. min nya last .. med jos ..



note to myself: köpa vitaminer på apoteket imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0