helgen

nu så ..

igår lördag blev det en hel del julklapps-shopping. min kära bror har satt igång det stora julklapps-shoppandet riktigt tidigt iår. allt e hans fel. hans fel att jag nästintill e färdig med julklappar :P me like ..

hade iaf en trevlig dag på stan med bror och linda, alla var barnlösa för dagen .. :p
passade till å med på att köpa ett underklädesset till mig själv. när gjorde jag det senast? aldrig hänt.


nja inte riktigt så



sen hem till sätra för mat. åkte därifrån vid kl 15och sen hem för massa mys med J. Massa mys. åkte ner på stan en snabbis å tog en fika för att ha nåt å göra typ. somnade vid halv tolv efter lite whiskey å lite singstar.





vaknade i tid och kände mig utvilad, man fick ju sova en timme extra idag. mkt trevligt. passade på att plocka och städa lite när leo inte var hemma, duschade av blommorna, diskade, tvättade lite. bara dammsugning och torkning kvar. mkt effektivt.
åkte till sätra vid kl 11 för mat och lite mer julklapps-shopping fast denna gång med pappa.

en julklapp till bror och lite småsaker blev inhandlat. ett par allvädersstövlar till mig





nu e planen bara att slappa och så småningom åka hem ..

hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0