duktig sara

japp, skönt å röra på sig. ska iväg i morgon igen efter att jag har varit på barnens hus och shoppat åt mamma till bror/linda/lukas, beror ju lite på hur man ser det. :p



var lite konstigt på bussen idag förresten. när jag skulle hem kom ingen buss fem i, å inte heller kom 5 över bussen .. men det kom en 10 över .. riktigt sen alltså å det betyder ju riktigt mkt folk på bussen .. tar att man fick plats iaf.

nu har jag käkat mat och ska snart hämta leo. har käkat en köttbit första gången på länge, undra hur min magen kommer må efter det ..

och just det, har varit duktig å tagit bort löven oxå .. lite småpill kvar ändå ute .. men det får vänta lite .. (kom igen snö snö snö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0