dagen hittills

bråda dagar just nu .. :p

igår minns jag inte ens vad som hände riktigt .. dagen gick så fruktandsvärt fort.
men men, leo somnade iaf tillslut å sov till ca 6.45 imorse.

jag slumrade lite och sen blev det frulle å kläder på. tog bilen å åkte till öppna förskolan. väldigt bra där idag måste jag säga. massa kändisar träffade vi på, bla cornelia med johannes.
efteråt sprang vi på sara på parkeringen vid ica å stod å pratade skit några min innan jag å leo åkte vidare.
vidare till mormors jobb för en liten snabbvisit .. sen hem och käka å nu sova ..

det var den korta versionen av dagen hittills .. :p



såg igår att de har satt upp sånna pinnar vid vägkanten för att veta hur vägen går när det kommer snö. ni vet, sånna oranga med vit reflexband på? så vi väntar bara på snön nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0