båtfredag

blev lite för sent igår men men .. blir så ibland ..

idag spenderades förmiddagen på soffan, vilandes medan leo lekte järnet ur lägenheten .. men så blir det när man e liiiiiite trött ..:p

på eftermiddagen åkte leo till mamma min å jag åkte med pappa å brorsan, linda å lukas ut till båten. verkligen dax att dra upp den så det gjordes. gick riktigt bra å smidigt.






blev alldeles för sent hem men så blir det ibland.
leo var lte trött i bilen men somnade inte å väl hemma blev han än mer speedad. så han gick precis å la sig nu.



hann iaf städa lite å har packat å plockat ihop saker inför helgen så jag e beredd i morgon .. måste verkligen duscha men jag orkar inte nu ikväll, det får bli imorgonbitti.

förövrigt e planen att åka till valbo å klädförsäljning i morgon där vi ska leta skidor till leo igen. sen bowling å mys.
på söndagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men vi hänger väl i sätra som vanligt å sen hem till moster som fyller år på eftermiddagen.

jaja .. nu ska jag slappa framför teven innan jag går å lägger mig .. till samma film för övrigt som den senaste veckan, har inte sett mer än några minuter på den .. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0