barnstol och fjärran



riktigt dåligt paparazzi-bild men ville inte riktigt visa att jag tog kort på alla som stod där. jag stod i mitten av allt folk lite mer mot ingången så det var fler människor bakom mig än framför mig på alla sidor.
alltså, detta e kön in till barnens hus kl 0955 och ALLA skulle ha en varsin bilbarnstol som tur var så var det flera olika modeller som såldes ut, det hade jag inte fattat utan trodde alla skulle ha samma som jag var ute efter. men men .. det gick bra iaf å jag betalade som nr 3 eftersom jag e snabb :p (och inte hade nåt barn med mig)



så ser den ut (till dig linda) :p ser riktigt bra ut å kommer bli bra i audin den ska sitta i om en halvår (ca)



sen var jag å simmade 1000m på fjärran .. inte så mkt folk utan bara 2-3 högstadie/gymnasieklasser å några pensionärer typ :p INTE värt 110kr dock .. borde det inte vara billigare att bara utnyttja motionsbassängen?
tog 31min å simma 1000m å sen bubblade å bastade jag i 1 timme till ..

efter simmningen åkte jag å handla på COOP för de hade riktigt billiga blöjor där som jag tänker ha på dagis när de tar slut. jupp .. det e dagen hittills å jag e kalasslut i kroppen å knoppen .. badhus e jobbiga saker.

nu ska jag gå å hämta lillen iaf .. hörs

Kommentarer
Postat av: Linda

Stolen e ju skitsnygg! Erik drog en suck av lättnad när han fick bekräftat att den inte var chockrosa eller dylikt, trots att jag förklarat i en veckas tid att Akta Graco inte gör stolar i såna färger ;)

2010-10-29 @ 11:20:21
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0