1a advent

imorse blev det ganska segt eftersom jag inte mådde så bra å vaknade riktigt tidigt .. men låg å kollade på 2 avsnitt av DrPhil så morgonen gick fort ändå :Å
sen drog jag och J ner på stan för brunch på waynes. mkt gott dock inte riktigt värt pengarna, tur att det inte var jag som betalade. :p hihi





åkte hem sen å har spenderat kvällen framför teven och youtube .. lagomt jobbig kväll .. :p





tog en dusch men det e lite svårt att duscha eftersom jag alltid har sällskap :p på bilden så borstar leo tänderna och vill ha mer vatten på tandborsten.


jag var lite lat idag och struntade i att handla så jag gjorde pannkakor inför frukosten imorgon. lyxigt på en måndag? ja allt e ju relativt :p


det har hänt saker hemma hos mig oxå. början på nya inredningen kommer sakta men säkert på plats .. e ju inte mkt som jag gör om i köket egentligen men det e nog för stökets skull .. :p men det kommer bli så himla bra



nu ligger leo och sover iaf och jag ska värma kornsäcken i mina nya fina mikro och lägga mig å se på ensam mamma söker :p

ny vecka, nya möjligheter! hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0