tack för tvättmaskin

tack för tvättmaskin och dubbla byten till Leos säng.

hörde nyss konstiga ljud från hans rum. slog av ljudet på teven å lyssnade i 2 min .. ungen säger inte ett ord eller ens låter. går in å upptäcker kräk över golvet och i hela sängen. ooops ..

han hade en hel del svårt att svälja maten idag men jag tänkte inte mer på det. sen badade han i 1½ timme å sen smällde han i sig 2 mackor innan han fick kvällsvällingen .. han har varit hes flera dagar men inget mer än det .. så jag har inte en aning om vad detta kom ifrån.

in i tvätten med lakan, påslakan, kudde, täcke, alla mjukisleksaker, filten och hans kläder. tack för tvättmaskin alltså .. usch för stanken annars .. å tack för dubbla madrasser (den "använda" ligger i badkaret för den behövde en avduschning trots plastad frotte) och tack för extra täcke, kuddar å lakan ..

dock vore det ju trevligt om ungen vore trött oxå .. men han fick ny energi från nånstans.


just nu

e lite svårt att skriva men man lär sig ..



undra om jag ska ge honom mer välling eftersom hans mage e alldeles tom eller om han tänker kräkas upp det oxå .. kanske lite yoghurt e bättre ..

ja ja .. nu, återgå till ingenting :P hepp



ps, skickar som sagt lite extra kärlek till min tvättmaskin just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0