svar på frågor

sådär ja .. en dag utan massa måsten å tider att passa :P iaf på förmiddagen
nu tänkte jag svara på lite frågor som jag fått men inte riktigt prioriterat:

igår blev det negerbollar och julgodis x1. mkt mumsigt ..


och denna svamp jag tjatar om hela tiden e svamp i underlivet. hade det när jag var gravid oxå å det e INTE kul. nu har det nog uppkommit i samband med träningen men det gör inget. vi tuffar på ändå.


träningen jag gör går till på följande sätt:
mån- jympa
tis- gym (styrka ca 45min och kondition 30-60min)
ons- jympa + kondition 30-60min
tors- gym (styrka ca 45min och kondition 30-60min)
fre- vila
lör- gym (ev kondition)
sön- vila



och jag tränar på friskis på stan (mån på royal)

killen jag e tillsammans med heter johnny och är en bra sån. kille alltså. sen får ni fantisera ihop resten av hans historia själv. gillar att vara lite mystisk (haha både han och jag då)

jag har fortfarande inget jobb men söker ca 30st i månaden fast ska jag vara helt ärlig så känns det ganska bra att vara hemma å träna just nu för det e nåt å göra och det blir en bra rutin. i ♥ rutiner
men lite mer pengar att leva för vore ju inte så dumt fast om jag får ett jobb så ska jag göra som förra gången jag fick jobb, spara spara spara å fortfarande leva snålt, man vet ju aldrig när det blir sämre tider igen.

min kyl kvittrar fortfarande men jag hör det mkt mindre så det gör inget just nu. i morgon kommer mamma å pappa å ställer om dörren å fixar att kylen står rakt.



jonas som jag skrev om för en vecka sen e alltså gyminstruktören. inget annat.

sist:
receptet på mina cupcakes tänker jag hålla för mig själv ett tag till.

sådär, nu har jag täckt alla frågor jag vill svara på i ett inlägg .. :p känns skönt att ha gjort det. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0