nu e det helg igen :p

nu e det helg igen :p planen e träning idag på dagen å sen till J på kvällen för film å mat. 2 av mina 3 favorit saker att göra på samma dag! galet bra dag blir nog detta. fast den kunde börjat bättre, leo sov jättebra å vaknade vid halv 8 och jag har sovit jättebra men när jag gick upp så mådde jag så illa att jag behövde kräkas. gillar inte att kräkas jag .. men men .. nu känns magen bara tom men det går inte att käka nåt heller känner jag.
får vänta lite å i värsta fall trycka i mig en macka innan träningen.

ska förövrigt hänga om dörren på kylen idag oxå. väntar på mamma å pappa nu, de skulle komma på morgonen å hjälpa mig.

nu ska jag städa lite

hepp


Leo i torsdags




efterrättsfrossa igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0