min helg

så där ja .. nu var helgen över ..

kylen ser kalasbra ut men jag e absolut inte van med att ha handtagen åt rätt håll.
sen igår åkte jag å träna vid kl12. inte kul alls .. ingen motivation, lite lätt ont i ryggen och tidspress .. nej .. men men, jag gjorde mitt "program" å 30mins kondition. sen mötte jag upp J och vi gick å tog en fika lite snabbt. sen hem till honom för att se film.
såg faktiskt hela första filmen av Sagan om ringen som jag aldrig sett förrut. har lovat att kolla igenom dem alla .. nån dag .. haha ..
den var bra men lång.

käkade pizza (hemlagad) å svullade chips och lite godis. sen somnade vi på soffan .. haha, bra lördagkväll :p

vaknade och avbokade badningen med mamma och Leo så vi (jag å J) drog till ikea och oves för lite gardininköp istället.
Leo och mamma hade haft det kalasbra på badet iaf, tillåmed åkt i den långa barnrutschkanan :P stolt e jag :p

sen åkte vi och fikade i sätra å sen hem till bomhus igen .. borta bra men hemma bäst!



nu ser vi fram emot en ny bra vecka igen.
morgondagen börjar med  dagis och shopping, fortsätter med matinköp och hämtning. sen bara vanligt måndagsmys :p hihi .. :p

så, det var en liten update om min/vår helg. :p

nu ska jag gå å mysa i sängen

hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0