ljus och docka

idag har vi varit och tänt ljus på gravar, farfar, fejk-farfar, åsa och morfar.

Bästaste Leo vid bästaste Åsas grav.  snart 7 år sen hon dog ..



se så fint jag opererat bort min brors ansikte från bilden .. han gillar inte att vara med på bild och respekt för det





vi som jobbade på mcdonalds för några år sen minns säkert denna leksak och vilket rabalder det blev över dess funktion. denna fann jag hemma hos mina föräldrar så jag antar att jag köpt mig ett HM en gång i tiden och fått denna som leksak.
och för er som inte vet så e detta artikeln (bland flera) jag syftar på http://www.aftonbladet.se/nyheter/article339956.ab

riktigt roligt och underhållande faktiskt .. de hade väl missat BOKEN i handen på leksaken bland annat .. men men .. vissa ser glaset som halvtomt å vissa som halvfullt.



har även kört hem kyl/frys idag så det ser ganska hemskt ut hemma hos mig just nu .. men men ..   och tränade gjorde jag imorse .. skönt var de .. :p

nu, rast och vila. hepp

Kommentarer
Postat av: Linda

Den leksaken kommer vi ihåg ;)

2010-11-06 @ 23:01:31
URL: http://nurselinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0