Jorå lite stel e jag allt men inte så farl...

Jorå lite stel e jag allt men inte så farligt. Känns inte så tung i kroppen som jag trodde men jag kommer inte kunna träna 100% idag men det gör inget så länge jag kommer iväg. Å påväg e jag. Bussen ska gå med 10mins mellanrum men idag var den 25min sen. Det e riktigt synd om förarna som alltid måste känna sig stressade. Inge bra. För min del spelar det ingen roll eftersom jag inte har nån tid att passa. Träffade en annan mamma från dagis vid hållplatsen och pratade massa med henne, riktigt trevlig OCH ensamstående. En 3åring och en 8månaders. Jag som känt mig så ensam bland alla lyckliga familjer. Men men, nu vet jag det iaf. Leo gillar verkligen snön å vintern. På exakt samma sätt som jag gillar snön å vintern. Tycker verkligen att det e underbart när det e såhär ute. Å när man får klä på sig så mkt kläder. Hög mysfaktor. Men men, nu ska jag sluta babbla och kliva av bussen inom några minuter. Hepp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0