god morgon!



min son har gått igenom en förändring senaste veckan .. han e så vild å busig. riktigt riktigt busig verkligen. go busig dock.
vi har ju haft det lite kämpigt medans 4 st tänder brytit igenom samtidigt men nu e alla framme och han mår hur bra som helst igen.



på shoppingturen igår hittade jag små metallyktor som jag gissar att de inte säljer så mkt av på plantagen pga priset.
hyllan under e fylld med sånna lyktor fast i förpackningen som man kan skymta och till vänster om dessa 2 står ju en i trä så det måste ju vara dessa 12cm lyktor de menar.
till höger står nå stora glasvaser :p





det blir nog ett kort på friskis ändå så jag kan tvinga mig själv att komma iväg (för jag får ju ingen push-hjälp :P ) å jag lär ju vara arbetslös ett tag till antar jag. men vi får se.

jaja, nu frukost, påklädning, packning och gå med leo till dagis. vagnen står i bilen å jag orkar inte hämta den .. kanske jag tar backupvagnen som står i förrådet, vi får se om han vill gå själv ..
ja jag vet, han kan gå själv MEN det tar sån himla tid å jag ska ju iväg till stan för å träna ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0