fynd







didrikson fleecefodrat regnställ - 649kr
Lindberg ullstrumpor - 125kr
didrikson vantar - 179kr

Summa: 953kr, dock halva priset på allt så 477kr för ALLT detta.. (sen en sak till för 40kr köpte jag)
så himla värt det. storlek 100 på regnstället men det växer han ju i. får se vad för nåt han ska ha i vår egentligen. har ett litet hopp mellan storlekarna jag har köpt men vi får se hur mkt han växer helt enkelt. :p

känner mig riktigt nöjd då jag hade tagit ut 900kr för ändamålet och klarade mig alltså på 500kr :p



efter att vi varit å shoppat så åkte jag å veckohandla, hamnade på exakt 300kr :p det e ju budjeten på veckohandlingen så det var bra jobbat. å då köpte jag ändå välling för 67kr .. ett paket välling (2års) går på 67kr medan 1års vällingen går på 45kr .. undra vart skillnaden ligger egentligen .. (8månadersvälling kostade 49kr)

nu e leo hemma från dagis iaf och sitter å kollar på brandman sam en sväng å snart ska vi fika. hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0