Förr när man hörde konstiga ljud hemma så ...

Förr när man hörde konstiga ljud hemma så kunde man alltid skylla på katterna. Det funkar inte längre eftersom katterna inte finns längre så nu tycker jag det e skitjobbigt när det knäpper å låter hemma. Jag har blitt jätte mörkrädd sista veckorna, tycker det e jobbigt att dra ner persiennen när det e mörkt ute så det gör jag innan kl 16 numera. E typ rädd att nån ska stå utanför fönstret när jag går nära. När jag ändå pratar om konstiga ljud så ska jag absolut nämna att jag inte hört nå möss på riktigt länge nu. Det ligger ju en döing i förrådet som jag inte tagit reda på men det kanske e bra å funkar som avskräckande exempel för andra möss som vill flytta in. ;-) Anledningen till att jag inte skriver så mkt i bloggen längre e att jag har vuxet sällskap några ggr i veckan nu och får därmed ventilera vuxenprat i större utsträckning än tidigare. Jag älskar Leo, självklart men att ha ett vuxet samtal ibland e oxå riktigt stimulerande. Och sen har jag och Leo en bra vardag just nu oxå, med dagis, träning, övernattningar och så vidare. Livet rullar verkligen på. Det rullar i en bra riktning. Men nu ska jag å min svamp försöka sova lite för kroppen fick ganska mkt stryk tidigare idag. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0