svammel

jag försöker verkligen tänka på annat idag. bland annat tänker jag på hur synd jag tycker om alla som bor i höghus och har barn .. eller synd å synd, jag e iaf glad att jag inte gör det. tänk att inte bara kunna klä på lillen å öppna dörren å låta han gå i förväg. tänk att inte kunna springa in å fixa nåt medan lillen e å känner på gräset på baksidan. tänk att inte kunna låta honom gå fritt under uppsikt från köksfönstret lixom ..
det skulle inte alls passa mig att bo så iaf. kommer aldrig att flytta till lägenhet igen. punkt.




var ju hos tandläkaren igår. å hon berättade inget jag redan visste. men tyvärr måste jag dit igen .. :( men nu under en vecka ska jag skölja munnen med denna djävulsdryck .. riktigt äcklig e de plus att jag gilla inte vad innehållsförteckningen säger, 96%etanol????




min son fyller 16månader inom kort men inte får han presenter för de heller. dessa e till stefan när han fyller typ 30år. de e absolut inget roligt men de e iaf ett paket. det andra han ska få går lixom inte att slå in då de e en upplevelse. haha ..



köpte fejk pringels på jobbet idag å de e riktigt goda sålänge man inte kollar på färgen på dem. de e typ kritvita. :p
leo håller på tömma den helt nya toarullen just nu, å jag orkar bara inte bry mig. :p jag ska .. snart ..

har förövrigt börjar peta i trädgården nu. så himla skönt e de ju, å rogivande. hur har jag kunnat glömma de? leo sov ända till 1430 innan han vaknade idag. :p hehe .. kommer bli en bra kväll :p



har märkt att nu när jag inte mår så bra så käkar jag så himla mkt skit. men men de får väl vara så i en period då...

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0