mera bilder och lite om helgen



igår, söndag så var jag ju å jobbade. dock så var inte mamma barnvakt åt leo utan stefan fick den äran. de e första gången någon annan än dagis eller mamma e barnvakt när jag jobbar. fick massa statussms under tiden blandade med mms med bilder.

de tog min bil å åkte till stefans syster en sväng, lekte å lekte. sen tog de en promenad så leo fick sova lite.

sen blev de mat hemma och nattkläder på. :P we like!





så när jag kom hem vid 1815 så var allt redan klart. shit asså, e de så här att vara 2 föräldrar. i så fall har jag missat en massa. men men, destå mer att ta igen då.



innan helgen var vi hemma hos stefan ensamma å lekte lite på baksidan oxå.




åh så varmt å skönt de var den dagen .. suck .. idag ser de jättevarmt ut men de e nollgradigt .. :( a ja ..



redan nu så har jag lämnat leo på dagis och ska snart dra iväg och jobba. denna vecka jobbar jag till 1530 mån-tis-ons. ledig torsdag och 9-12 på fredag. nice vecka lixom :p hehe .. å ledig hela långa helgen såklart! :P

nu ska jag göra mig klar att åka. hörs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0