ledig dag!!!

uuuh så skönt med en HELT ledig dag å inga tider att passa å inget att göra mer än allt som ska göras här hemma. men de gör man ju i lugn å ro.

ikväll var de planerat en utgång faktiskt men vi får se hur de blir med den saken. har hänt lite saker för folk runt omkring som gör att de kan bli svårt.

fick värsta sovmorgonen idag efter att ha varit vaken i 2 timmar i natt å pratat i telefon med stefan (kl01) :P leo sov till kvart över 8. woho!
sen var de bara å klä på sig å gå ut. lillen ville vara ute å jag ville vara ute. lite kyligt men väldigt skönt.

tog en sväng till plantagen, köpte lite blommor som jag fått på presentkort när jag fyllde år sen hem å pilla i trädgården.

det har jag gjort framtills nu. typ. :P



nu lite bilder:

stora dagisbarnet går själv till dagis (OBS inte ensam, utan han GÅR själv)


fast ibland fintar han mamma å springer iväg på den stora grusplanen som ligger på vägen till dagis


såg på "tyra-show" imorse å där gjorde de en sån fin fläta så jag lära prova. blev väldigt fint faktiskt.


blev lite gungning idag oxå. bild 2: citat "dääääh!!"


men skam den som ger dig. gunga blev de!


lite rutschkana å lek hann vi med oxå innan ..


..vi gick in å käkade lunch å somnade!

Kommentarer
Postat av: cissi

Härliga bilder! :-)

Helt sjukt länge sedan vi sågs, jag vet! Galet. Men vi har väl lika fullt upp tror jag ;-)

Ja visst blir man lite nojig när det helt plötsligt dyker upp ett kuvert som inte alls stämmer in med de andra ;-) Ni är väldigt välkomna till kyrkan, så kan du ju fundera hur det blir med festen sen. Ingen fara! Kul iaf om ni som sagt kommer till kyrkan och då kan ju Leo följa med :-)

Skönt att du kan "gömma" ärr under bikinitrosan, perfekt läge då.- Man vill ju helst slippa visa upp sådant på beachen.

Dagjobb var bara en engångs företeelse, det händer inte så ofta. Men saknas det folk ibland så måste man stuva om lite!

Ska allvarligt fundera på det där med ögon operation!

2010-05-28 @ 15:37:14
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0