kanonväder!

sådär ja. så var den dagen över.

jobba gick bra å sen hem å duscha snabbt för att ta mig till dagis. men de kändes som sagt skit så vi gick hem efter en kvart.
på den kvarten hade 2 vuxna och ett barn hunnit klivit på mig å leo (vi satt i gräset som ALLA andra) och vi hade fått världens största härk till vagn parkerat 1m framför oss fastän vi satt där först.
blir så trött å så himla ledsen, jag hann gråta en skvätt bakom mina solglasögon innan vi helt enkelt stack.

vi gick hem å fikade på baksidan i solen tillsammans istället. leo fick en liten balja (betoning på liten) med vatten som han skvätte lite med innan han satte ner rumpan där. så de blev ett ombyte då :p

käkade 2 mackor med marmelad OCH lite pizza till middag. såklart med allt från kostcirkeln. typ.

sen gick vi med sopor byxlös. mental note: byxor på ungen. han ramlade och fick sitt första obligatoriska skrapsår på knäet.

men efter ett plåster och lite tröst så vart allt bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0