bilder från en vecka bakåt

jätte irriterande för bluetoothen stoppade jag i stefans dator å då funkade allt hur bra som helst.
måste be honom kolla på min dator å se vad som har gått snett i den. nåt e de ju.
iaf så ligger de massa bilder på hans datorn nu som jag skulle vilja haft på min men men .. de kanske e bra att jag inte fyller min nya dator med bilder innan jag har hunnit organisera den.

ikväll ska vi kolla på kläder till leo. känns kanon! billigt billigt .. hoppas jag :p hihi


leo på baksidan hos stefan





de här fann jag på badrumsgolvet för några dagar sen. livsstilsmagasin???


torkskåp e roliga


har jag glömt å säga att stefan e händig? haha .. satte upp en grind för leo högst upp i trappen. å om nån undrar så e de mjölkkartonger.



jag på jobbet



leo igår när de tokregnade när jag hämtade honom på dagis. så himla söt :P love love love. jag vet! vi e inne, vi hade ju just kommit hem. har även handlat på jobbet .. :p hihi



liten kille på stoooor katt



leo och jag i morse. och ja, jag låter honom leka med tändare och ljus.



idag e de även tandläkaren som gäller. inge kul men nödvändigt.
är även ledig från jobbet :p jobbar bara 9-12 imorgon sen e de helg. hihi .. lördag blir utflyktsdag och söndag finns de inga planer på ännu.

nån som vet om de e cruising i helgen?

Kommentarer
Postat av: cissi

Jag tror det är cruising imorn. Tyckte det var ngr här på jobbet som morrade om det ;-)

2010-05-07 @ 19:56:20
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0