städa och fejja

precis som de alltid blir för mig så betyder "ingen plan" massa energi och inspiration. så klockan e lite efter 10 och redan har jag städat å skrubbat HELA badrummet. Toastolen e som ny, badkaret skiner, båda vattenlåsen e vita igen (=rena), kaklet är blankt, spegeln putsad, rören avtorkade, golvet under badkaret skurat och fönstret är rent igen.
Började så smått i tvättstugan oxå (tänkte gå igenom rum för rum denna vecka) så tvättmaskinen är ren, invändigt och i tvättmedelsfacket. där brukar de bli ganska geggigt fort.
tänkte fixa golvet och mattorna i tvättstugan i eftermiddag så har jag gjort MASSA nytta idag. och förresten så har jag tagit ner belysningen i uterummet och tagit ut lite saker i förrådet oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0