sko mig

å vad allt känns mkt bättre nu pga div sak. :p ikväll behöver inte leo sova i mammas säng .. bra för oss båda :P hihi

var ut till valbo en sväng och handlade skåp/lådreglar som jag saknar på på några ställen i köket och köpte ett par skor till leo (!) för jag fick ett tillgodokvitto på ett par skor som gått sönder för fort. helst skulle jag behövt ett par vinterskor till mig men de fanns inga kvar (var vinterdojjorna som var trasiga) så de blev vårskor till leo i stället. sånna han kommer att gå ute i nu när han går själv.

i övrigt har dagen varit väldigt mkt upp å ner i humör och mående. men vädret gjorde sitt och bedrog till det bättre iaf. å ängeln leo skötte sig så bra så bra när vi var i valbo.

imorgon stannar han hemma från dagis för att jag har tid och för att han snorar å hostar lite. inte sjuk egentligen men dumt att smitta nån annan när han kan vara hemma med mig. imorgon e inget planerat (haha) förutom mötet på kvällen.

nu ska jag nog städa upp lite efter virvelvinden.



nya skorna från kavat. var förövrigt 70% rea på dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0