lite mellanspel

i lööööv 2 wörk. de e så himla skönt å komma ut lite bland folk å tjäna pengar .. woho!
jobbat 9-12 idag som avlastning till en tjej som e väldigt gravid. helt okej för mig del. skönt å komma hem å duscha ifred för en gångs skull och tvätta lite så jag e förberedd inför packning på fredag.
ingen ide att packa tidigare för de e alltid nåt man behöver när man redan har packat. så jag väntar till sista minuten.
svängde förbi ica på vägen hem för jag var så himla sugen på riktig juice. och de var jag värd. men om jag fortsätter å "vara värd" massa saker så blir jag snart ruinerad och tjock. haha ..

så nu blir de duschen å vila lite innan jag hämtar leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0