jobbtisdag

shit vikken speedad unge jag haft ikväll. men jag ska börja från början.

imorse lämnade jag leo som vanligt kl9. drog vidare och jobbade. det är så himla skönt att jobba. visst jag har ont i ryggen och jag drömmer om galna tanter men de e ju roligt. slutade kvart över 14. åkte till mammas jobba å dödade 15min för att sen åka hem och hämta leo på dagis. han käkade yoghurt när jag kom dit. fick vänta lite tills han var färdig innan de var dax att gå hem.
hemma var de tokombyte på kläderna eftersom yoghurten var till hälften i magen och till hälften på kläderna sen åkte vi nästan direkt hem till leos tremänning robin som fyller ett år idag (som sagt)
massa vuxna och massa barn där. måste tillägga att de var den BÄSTA smörgåstårtan ever. me liked.
käkade massa kakor (fasen, snickerskakor e sååååååååååå goda) och drack massa saft, jag alltså. men leo var inte sämre han för han käkade grädde, tårta, kladdkaka, rån och balleringakakor.
därav den speedade ungen.
hihi men go e han.
dock e JAG helt slut oxå.

imorgon ska jag få jobba extra på den andra butiken här i gävle. kanon med extra timmar ju. jag tar gärna mer. och jag är taggad! :p hihi så då blev de jobb 4 dagar denna vecka. :p woho!

nu ska jag lägga mig på sängen å vila.. ja jag vet, jag kommer antaligen att somna innan 21 men de e jag värd. :p

bye


bild från igår eftermiddag

Kommentarer
Postat av: en vän

grattis med jobbet!!!

2010-03-23 @ 20:38:34
Postat av: cissi

Härligt med kalas! :-)

Grattis till nya jobbet! Vad gör du för ngt?

2010-03-23 @ 22:58:41
URL: http://cissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0