fredag

woho! jag har min telefon funnit.
känner sig så himla naken utan en telefon ju.
bra iaf.

på eftermiddagen åkte jag å leo ner på stan å mötte upp mamma. tog en snabbfika å en sväng bort till pappas jobb å hämtade upp honom. fick yttligare bevis på att de faktiskt e rätt vagn jag har. så himla skönt. :p
köpte inget, bara en banan till leo. haha .. :p

eller jo, köpte lampor i special-lampaffärn så nu har jag lampor på alla ställen hemma .. :p fast de vart mamma som betalade, LEDlampor var ju inte de billigaste. men de funkar bra iaf ..

nu har jag lagt leo men han vill inte sova idag heller .. (igår var han ju vaken sent å gick iväg med min telefon) .. får väl se om och hur länge han e nöjd med att vara i sängen. e ju lite skönt att ha lite slappartid framför datorn och teven.

imorgon ska jag å PV på bio. känns så himla kul. de e ju verkligen inte ofta jag går på bio, tror de var i juli förra året senast och innan dess så var de över 8år sen .. :p hehe ..



ska antagligen se farsan. som sagt, ska bli himla kul :p

på söndag ska vi hem till min mormor för hon fyller 85. 85 år, fatta hur gammalt de e .. jag har ju levt i 25 år .. å jag tycker de e långt. haha

kära tomten, jag önskar mig en ny kalender när jag fyller. en speciell sorts kalender som kallas för en familjekalender.

exempel på familjekalender

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan :) Letade runt efter lite mammors bloggar här på nätet och hittade dig, ville bara kika in och säga hej..kan va rätt kul att följa någons blogg som också är mamma :)



Kram Sara

2010-03-19 @ 21:20:19
URL: http://mindily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0